Nya tag

Hej gänget, jag ber så himla mycket om ursäckt för den icke existerande uppdateringen. Jag har inte riktigt haft lugnet att skriva ihop något. Känner mig inte direkt sugen nu heller men såg att det endå var 24tappra själar som var inne och läste igår så fick lite dåligt samvete över att det ekar tomt här. 
Ja vad har då hänt sedan sist. Jo men ni fick ju se de finaste bilderna jag tog med kameran och tänkte slänga upp några bilder ifrån vår London resa som jag tog med mobilen. I övrigt så va jag på fitnessfestivalen igår och jag måste säga att det var en riktig inspirations spark i röven. Jag har hållt igång träningen väldigt bra sedan Augusti men det var skönt att få lite ny motivation. Köpte mig en ny tröja med orden "There can only be ONE". Toppen med lite motivation och jag älskar sådana små quotes. 
Jag har även hunnit med jobb idag, mitt första julbord för säsongen. Det var så himla julmysigt på hofsnäs, Dem hade lyckats till 110% iår!! Så är det någon av er som inte bokat julbord borde ni verkligen tänka på Hofsnäs, atmosfären där är top notch, haha. 
 
Ne men nu måste jag ta tag i skolarbetet med när jag ändå är igång, puss och kram så ska jag försöka uppdatera er bättre snart. Här kommer mina favvis bilder från London (L)
 
 
 
Allmänt | | En kommentar |
Upp