Morgonmyser


Jag sitter just nu med detta framför mig och njuter av att min första lektion för dagen börjar om en timme. Jag äter knäckebröd med omelett gjort på ägg och fröer, proteingröt med keso och blåbär, vatten en celsius och mitt morgon té, perfekt kombo faktiskt! Inatt sov jag äntligen hos min favorit igen, blir tyvärr inte så mycket när vi jobbar och går i skolan om varandra hela tiden. Men men! Mamma hade jobbat natt så åkte med henne hem och gick en liten promenad med vovven. Snart ska jag gå upp och kamma igenom håret innan bilen styr mot Tranemo och samhäll. I eftermiddag skynda jag mig hemåt för ett träningspass med Malin och Evelina. Jag kör nog lite cardio och mage, axeln känns betydligt bättre efter några dagar med VERKLIG vila. Så fortsätter vila den över helgen :) Ikväll är det STT cupen och förhoppningsvis tar sig Niklas dit. Sen väntar en jobbhelg, wiho. puss och kram skumbanan 
Allmänt | |
Upp