Gott nytt år alla!!

Hej! Sitter just nu o cyklar på gymmet så blir kanske lite dålig stavning. Ska strax avverka årets sista pass. Känns spännande med nytt år och allt :) blir nog inte särskilt vilt ikväll men ska iallafall träffa lite kompisar och dansa tänkte jag. Ville även berätta att jag lyckats få det egentligen helt perfekta jobbet! På restaurangen i Ulricehamns skidbacke! Jo perfekt, eftersom kag bara behöver jobb fram till mars då Hofsnäs drar igång igen och skidbacken håller igång tills ungefär mars. Förmodligen blir det en till två kvällar i veckan och helger, perfa👌 självklart hade jag uppskattat att ha jobb närmare Borås så jag kan träffa min man lite oftare men jag är nöjd ändå :) nej nu ska jag öka tempot!!!! SKÅL OCH FIRA SOM OM DET INTE FINNS NÅGON MORGONDAG. Puss


Myskväll med mina två favoritkillar igår, jag o Joel sov inne hos Niklas i Borås. Dem är så bra dem två! 
Allmänt | | Kommentera |
Upp