Tisdagar hela veckan

Jag vill säga ett stort, varmt och hjärtligt tack till er som berömmer mig för min träning eller som säger att jag motiverar er ❤️!! Det är precis det som är min motivation till att fortsätta, att få motivera andra människor och känna att någon inspireras av det jag gör. Jag blir så himla glad och stolt när jag får kommentarer, stora som små. Tack igen❤️! 
Tillbaka till dagen. Den började med en power walk i Sveriges härliga vinter väder ;) 
Efter det var det STOR frukost och bil till skolan. Jag har som skrivit tidigare verkligen inte varit särskilt produktiv. Haft lite möten rörande elevrådets framtid och en uppgift. Har tyvärr inte så mycket bilder från öppet hus men de va mysigt. Ännu en sak som gör mig så himla stolt!!! Elevrådet soon to be Elevkåren. Att få stå och representera skolans elever känns stort. BT hörde av sig innan jul och ville att jag skulle representera elevernas åsikter på skolan. Känner mig så himla hedrad och stolt över att jag lyckats höja elevrådet med hjälp av mina kära drivna kompanjoner!! 

Hem och där väntade god mat. Pappa fyller som sagt år och vi firade med lite mys, vi åker till Kap Verde om tre veckor så något större firande blev det inte. ÅÅÅÅH vad jag längtar till värme och sol!! Behöver D vitamin ;-) 

Det väntade även ett litet paket ifrån gymgrossisten hemma, lite påfyllning och ett par nya träningshandskar. Mina gav motsatt effekt nu emot slutet så äntligen investerat i ett par nya. Längtar tills min axel har läkt och jag kan provträna med dem 😍

Min lilla tillskotts hörna. Träningskläderna har jag dock i en annan garderob, eftersom dem sprider en härlig odör. Haha.
Nu ska jag läsa lite bok innan jag somnar, imorgon blir det vila och jobb på kvällen. Sov så sött och sussa gött!

 
Allmänt | |
#1 - - Jennifer :

Åh det låter helt underbart! Å ni behöver inte leta efter en husvakt om ni inte känner för de ;)

Svar: Bra! Neo behöver någon som kommer o gosar lite ;)
Julia Andersson

Upp